Igår var de fest - nu fortsätter de riktiga livet.....

derJajamensan, visst va de kul igår men helt seriöst jag känner inte att jag "missar" nåt direkt! Haha....tänkte mest på Lillan hela tiden faktiskt.....satt till å med me mobilen uppe å kolla på bilder på henne... helt sanslöst men när man blir mamma så prioriterar man HELT annorlunda.....men jag kom iväg lite å fick vara bara "galna Malin" vilket var skönt å välbehövligt å sen efter inflyttningsfesten gick vi ut en kortis men de blev KAOS....kan väl säga att mina knogar e röda idag :S Men den idioten som fick ta smällarna förtjänade det verkligen sicket as.
Men men iaf här sitter jag lite småbakis & vet bättre än nånsin vad som är värt nånting......de enda som är riktigt viktigt : Lillan.....lilla Gabriella.....

Här kommer bilder tagna igår först på Lillan & sen innan å under festens gång.... ENJOY! :)
Å med mitt klädval gjorde jag en kompromiss....
JEANS = Mamma Malin & överdelen = Fest Malin hahaa.....


Å den berömda " segergesten " med ett smile från Gabriella haha, den gör hon väldigt ofta kan jag lova! :D Å de ser LIKA underbart ut VARJE gång. Jag tror bestämt att hon är en väldigt nöjd bebis, får dåligt med klappar på axeln så nu ger jag mej själv en...... :D:D:D:D

Så söt min lilla skatt :)

Sicket underbart, roligt smile!!!! Världens sötaste & charmigaste :D

Åså bilder från igår innan & på festen;


Jag innan festen :) Dock - de höga snygga stövlarna :D

Åsså de klassiska...... :)

Å då har man precis anlänt till festen :)

Hahaha......fult tycker jag HELT klart.....

Lite folk...... :)

Låt mej presentera mej själv: Glad, galen ung mamma :)

Jag fular mej hahaha..... PARTY! :D

Katterna Brolle & Elvis va med också :)

Ja, de får räcka för stunden. Nu ska Lillan få mat igen :)
Imorgon är de späd! :D TJOOOHO ingen gladare än jag!

Puss & Kram
//Mamma Malin & hennes lilla mirakel Gabriella.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback