JESUS.....

Lillans mage har varit jobbig igår, inatt & är väldigt jobbig NU! Inte mycket sömn kan jag lova..... Ne, får mata Lillan sen är de bara att sätta henne på magen i Babybjörn selen sen ut och gå.......länge, länge..... Antibiotikan jag äter är HEMSK, fy satan hatar medicin! Värktabletterna hjälper dåligt och ja just nu är de lite kaos helt enkelt men de som inte dödar de härdar! 28 Augusti = Jag börjar träna igen! Numera med en bebis i en sele på magen men de är bra de är extra tyngd att bära omkring på :) Längtar sååå grymt mycket, de ska bli UNDERBART....... Målet: På min 21 års dag den 28November ska jag ha ökat minst 6kg i bara muskler dvs väga 52-53kg & en ha en schysst grund inför att bli en liten biff :D
De kommer bli som jag vill, de vet jag hahaha.....jag e för enveten för att de inte ska bli så :) Sen i januari e planen att  också börja träna MMA på en klubb här i stan...... framöver SKA jag tävla, punkt slut.

Ne, nu mat till krabban, blöjbyte & ut och gå........
Puss & Kram
//Mamma Malin & Lillan med magont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback