Michael Jackson....

Ja, de hade en bra stund på MTV idag med bara Michael Jacksons videos å självklart satt jag som en besatt dåre å titta :) Låten " Dirty Diana " e ju jäkligt bra & ganska sexig också :) Videon till den är helt okej.
Men videon till " Bad " e GRYM riktigt jäkla het & dessutom vem skulle förutom Michael kunnat bära upp den outfiten typ INGEN....." Beat it " är en annan grym låt & video. Ja, Michael var kungen så enkelt är de bara världen har förlorat den bästa dansaren som någonsin funnits & antagligen kommer de aldrig dyka upp någon som ens är i närheten. Inte bara dansen gjorde Michael till ett geni utan hans känsla för koreografi, hans röst & hela hans uppenbarelse. Ja, jag är stum av beundran & du kommer alltid hyllas av mig Michael.

Om du inte själv är nåt fan av Michael så gå in på youtube & kika in videon å låten "Bad", " Billie Jean ", " Dirty Diana " å inser du inte då vilket geni han var & alltid kommer ses som så är du blind, tondöv & ja, jag säger inte mer än så. Vår tids största geni finns inte längre bland oss & saknaden & sorgen runt om i världen är påtaglig inte minst här i min lilla lägenhet i Borås.

R.I.P. Michael Jackson 1958-2009

Puss & Kram
//Mamma Malin & den lilla " krabbisen "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback