Nya bilder på Lillan.....

ska jag lägga upp i slutet av detta inlägget :)
Jag & Lillan var iväg innan några timmar i spädbarnsgruppen där kommer vi gå några timmar varje måndag & torsdag framöver känns jättebra & kul :)
Vi fikade tillsammans, snackade & de va skönt att prata med lite vuxet folk! När vi väl skulle gå hem SPÖregna det nåt helt otroligt & Lillan märkte ju inte av de vilken tur att jag hunnit skaffa regnskydd till vagnen! Men de regna nåt helt otroligt & åskade som bara den! När vi kom till Allégatan gick vattnet bokstavligt talat till knäna på sina ställen helt sanslöst!
Så jag rusade hem i ösregnet & och va blöt enda upp till början av låren när jag väl kom hem & ja hela jag var mer eller mindre dränkt! Tösen var hungrig, Nella " rymde " ner till porten så henne fick jag jaga upp!, lilltösens flaskor behövde kokas innan maten å sen skulle maten värmas & jag få av mej alla genomsura kläder då var de FULLT UPP! När Lillan äntligen efter en stunds kaos fått mat, blöjan bytt, flaskorna blivit kokta å jag fått av mej alla kläderna så passa ag också på att dammsuga å städa överallt Lillan fick sitta på magen i babybjörn selen under tiden bra träning för morsan haha :)
Å nu e hon hungrig IGEN dax att värma mat!

Puss & Kram
//Mamma Malin som har fuuuullllt upp, "krabban" vinkar ;)


Ja, jag vet Therese jag sa att jag inte skulle lägga upp nån bild ¨på dej men denna bilden e UNDERBAR ju! Å Gabriella syns mest! :D Å ett litet smile ger Bella sin kusin :D

Eftermiddagslur :)

Den vackraste lilla pärlan som finns :)

Min lilla älskling.......hon får mej att smälta som smör i solen :)

Lillan roar sej med nappen medans mamma grejar för fullt :)

Just de måste ju också berätta att jag var med Lillan för vikt å längd koll i måndags!
Å herregud vad hon växt, nyfödd var hon 48cm lång (kort) å vägde 2.570gram, i måndags var hon 55cm lång å vägde 4.145gram! Sanslöst hur fort de går, min lilla tös känns STOR mot hur liten hon var för några veckor sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback