Söndag......

Ja, så var de söndag igen. Imorgon är Lillan 7veckor gammal! Satan i gatan va tiden gått fort & så mycket hon har växt!
På måndag är de möte med soc, PEST! Sen efter de ska jag & Lillan gå direkt till spädbarnsverksamheten de ska bli KUL :) Sen på tisdag kanske mamma kommer ner å passar Lillan några timmar så jag får äta, sova & duscha men de vet jag inte säkert än men jag hoppas innerligt på de. Sen på onsdag ska Lillan följa med mig på mitt läkarbesök på morgonen sen blir de nog en lugn onsdag. Sen på torsdag är de spädbarnsverksamheten igen dvs KUL igen :)
Sen kanske Peter & Anso ska ha sin inflyttningsfest på lördag jag HOPPAS de, isf ska jag dit TJOOHOOO!

Idag blir de en lugn  dag med Lillan kanske tar henne i babybjörn selen & beger mej en stund till kompisen Christina & hennes pojk Willjam (ne jag stavar inte fel hans namn stavas så!) Ne, annars blir de lite städning & sen skötsel av Lillan såklart som vanligt :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den lilla krabbiga "krabban" :)

P.s. Jag har TRÄNINGSVÄRK hahaha..... mina lår, vader & överarmar dom känns de är helt enkelt en bra förberedelse att bära runt Lillan i selen å gå långpromenader, förberedelse inför hårdträningen som startar i slutet av augusti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback