Sovit i två sköna timmar.....

ja, de va UNDERBART! En kompis till mig mena på att man kan ju knocka nån medvetslös längre än så! Men jag kan bara kontra med att jag var nog mer eller mindre medvetslös å två timmar i STRÄCK är UNDERBART!
Allt hade gått jättebra med Lillan å hon hade mest sovit & ätit. Skönt. Nu ligger hon här & natten verkar bli kaos för hon har jätteont i magen, jag hoppas på BAJJJJJSSS! *Håll tummarna för stora lass*
Annars har jag prioriterat att äta, duscha länge & sen legat å läst en stund å ja just de filat fötterna de behövdes! :)

Ne, nu ska jag käka upp min macka sen blir de till att ta hand om Lillan.
Imorgon väntar läkarbesök & sen förhoppningsvis träffa kompisen Sara.
Längtar tills torsdag = spädbarnsgruppen! :D

Å maria vi träffar gärna dej & Theo nån dag nästa vecka vad sägs om de?!
Vi syns på torsdag!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla söta, rara Gabriella......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback