Tankar med melodi hjärnan snurrat fram inatt......

Du är de vackraste som finns,
de mest dyrbara jag har,
Du är miraklet jag aldrig trodde skulle ske......

Du är de varmaste jag känt,
de mest sanna & rena jag någonsin sett,
Du är den underbaraste jag mött,
förr i tiden var jag "halv" & trött,
Men du har på kort tid,
gjort mig hel & stark,
tack vare dig klarar jag allt.......

Du ligger mot mitt bröst,
Du håller i min hand,
våra hjärtan är så nära varann,
tryggt somnar du in,
Blundar luktar på ditt hår,
jag njuter & håller om dig ömt,
Jag älskar dig,
Jag tror vi funnit varann,
Jag tror vi älskar,
Vi älskar varann..........

Tack min underbara dotter Gabriella för att du äntligen är här, jag älskar dig nåt oerhört & du är mitt allt.
Tack min älskade dotter för att du lärt mej så mycket redan både om mig själv & andra.
Tack min dyrbara skatt för att du gjort mej så stark,ren & hel så att jag nu äntligen är rädd om MIG SJÄLV.
Tack mitt mirakel för att du klarade alla månaderna i magen & nu finns dag som natt vid min sida.
Jag kommer ALLTID finnas här för dig & du kommer ALLTID vara mitt livs första prioritering.
Älskling, vi kommer ha tuffa dagar, tuffa nätter, jobbiga stunder men du ska veta att du är värd allt & för dig kommer jag ALLTID göra just ALLT........
Innan jag somnar ett sista TACK för att du fått mig att inse att jag har ett värde, jag var ju tydligen "värd" dig så då måste jag vara värd väldigt mycket :)
God natt min vackra skatt sov gott & dröm sött.................

Puss & Kram
//Mamma Malin




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin hon är! :D Har hon fortfarande ont i magen? :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback