Vilken besvikelse....

dokumentären på trean var! Att få se hur han bodde de sista dagarna de säger ju liksom ingenting om vem han var egentligen å hans otroliga karriär. Sorgligt att visa ett sådant rentav skitprogram på hans födelsedag! :(
Ja, en grym besvikelse..... :(

Ne, nu måste jag repa mej har lite feber :(
Men men, ingen fara har precis badat Lillan, kokat nappar å flaskor, gjort mängder av mat till henne, å borstat hennes rejäla kalufs mysigt.....å innan de fick hon massa mat så nu bör hon vara nöjd för några timmar å förhoppningsvis somnar hon snart så jag också får vila litegrann.

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla " krabban "

(P.s. Funderar på en tripp upp till sthlm, till Lillans faster, kusin & även hennes b. pappa såklart hennes faster har sagt tidigare att jag e välkommen upp å kan sova där, vore toppen! Bara en sådan sak som att hinna gå & klippa sej! De behövs VERKLIGEN.....Men resan dit å hem blir nog för mycket för mej i dags läget iaf just nu. Får se de kanske går att lösa på nåt sätt iaf en av vägarna ska kolla upp detta.)

Kommentarer
Postat av: Andy

Hej Malin,



Om du inte orkar tänka på din tidigare graviditet har jag full förstålse för det och hoppas att du tar bort min kommentar och glömmer den! Jag vill verkligen inte orsaka dig någon smärta.

Jag är dock lite nyfiken på hur långt gången du var när bilden på din mage togs? Du publicerade den 2a april förra året. Jag är själv gravid för första gången och längtar så tills magen kommer. Nu är jag i v. 6 och som du säkert förstår syns inget ännu ;)..

2009-08-30 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback