Gjort massa bebismat.....

Ja, nu har jag gjort massa bebismat till Lillan potatis, palsternacka, morot, sås, köttfärs m.m. :) Känns bra!
Har ont i halsen usch, på hösten e jag ofta förkyld hatar de! :(
Sen har de handlats å diskats, Lillan fick sitt vaccin igår å de var KOLOSSALT hopplöst jobbigt men de gick å vi överlevde de hela båda två! :) Tog några bilder för en liten stund sedan på "Lilla liten"....eller Lovely Lella som jag numera också kallar damen :D Håller på med en halsduk till Lillan nu, två mössor å ska snart påbörja en fin tröja till sommaren till sötnosen......å även en halsduk till....herregud jag stickar så fort jag får en minut till de! :):):)
Här kommer lilla Liten på bild :


Lillan leker med sina saker :)

En glad liten flicka :D Min lovely Lella :):):)

Köttfärs som ska frysas ner till Lillan......

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lovely Lella :)

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej Malin :) Läser din blogg, hoppas det inte gör något :) Smart med bullformar och frysa in i :) det ska jag ta efter :) Kram och hoppas ni får en underbar jul :D

Postat av: Anonym

Vad duktig du är som gör lillans mat. Det är både godare, nyttigare och billigare. Hon är lika söt som alltid.



Kram Mamma/Mormor

2009-12-20 @ 11:20:45
Postat av: Anonym

Hej Gumman... Du är världens bästa mamma! Kämpa på Gumms, vet det är tufft men Du klarar det... Sedan är det synd att Gabriella har en far som är så jävla dum i huvudet!!!!!!!! ursäkta mitt ordval. Du förstår vad jag menar... Vrf försöka att trycka ner någon som fått gå igenom så mycket saker och fått utstå så mkt skit som Du Malin fått göra av en viss person! Stå på Dig gumman Du är Bäst!

2009-12-21 @ 19:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback