Kokandet av Lillans flaskor...

Jo, Jossan jag testat att koka dom mer sällan å Lillan har en EXTREMT känslig mage så även om jag diskar dom noga så klarar henne mage de dåligt :( Men numera kokar jag dom inte varje dag utan varannan ungefär å de funkar bra. Sen kokandet av hennes bitringar m.m. där e hon KÄNSLIG. Testade ju att minska minifom dropparna men de var en MYCKET dum ide hennes mage klarade inte de alls.... "Krabban" har en mycket känslig mage tyvärr men men bara jag e lite extra noga så mår hon toppen. Hon e dock FORTFARANDE förkyld så de blir inget 5månaders vaccin idag inte utan får ta en vikt å längdkoll å sen boka en tid senare för vaccinet de räcker med att hon har de jobbigt med en näsa som till å från e täppt å har rethosta, stackarn. Men hon är på bättringsvägen....

Idag är de familjeterapeuten, BVC besök, handla litegrann & sen måste jag försöka vila lite, eller så gott de går iaf med en vild "krabba" i hushållet är förkyld å jäkligt trött.
Pust,  natten har varit jobbig Lillan blev väckt av ett telefonsamtal, sen hade jag en jäkla ångest i natt om var riktigt jobbig.... men tillslut lyckades jag somna.

Kära vänner ni som innan hade mitt mobilnr (dvs jag ville en gång att ni skulle ha de) jag har nu en ny mobil å letar upp så mångas nr. jag kan på eniro skickar sms så fort jag får tid kan ju INTE skriva ut mitt nya mobilnr. här vilket ni nog förstår. Men om du/ni orkar så skicka ett mail till mej med erat mobilnr så lägger jag till de direkt å sen skriver ett sms :)

Puss & Kram
//Mamma Malin som nu ska mata den lilla räkan som nu blivit en REJÄL krabba! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback