Offer? Jag? NEJ du.....

 "Anonym: Stackars lilla "offer" Malin.....såå himla synd om dig "

Ja, denna nästan lite "söta" kommentar har någon lämnat här på bloggen å jag kan ju bara svara med att jag e ganska väl medveten om vem du är....finns inte så många alternativ serru....pinsamt för mej? NEJ, pinsamt för dej? JA..... men ska inte skriva ut ditt namn jag e inte så låg serru...
OFFER? Ne, bevisligen är jag en överlevare som är stark som fan å de är ju svårt för somliga att hantera dom hade ju gillat läget mycket mycket bättre om jag hade fallit i tusen bitar av allt jag varit med om å har att göra ständigt och jämt. Vissa hade NJUTIT om jag hade gått i väggen men NEJ, inte en suck har ni där för de kommer jag inte göra. Jag säger de utan att vara kaxig eller med mening att vara spydig; Jag råkar bara vara jävligt mycket starkare än så......jävligt mycket starkare än dig å MÅNGA fler.......
Nog om de..... pinsamma människor finns de gott om......

Idag har jag å Lillan haft fullt upp från 06.00 till nu....ungefär :S:)
Vi har varit iväg på "späd", tagit en långpromenad med vagnen, varit på apoteket, hämtat paketet från underbara AnnaPanna TUSEN TACK de va ju MASSA fina kläder ju å leksaker också för den delen vet inte vad jag ska säga....kan inte säga så mycket mer än TUSEN TUSEN TUSEN TACK!!!! Lillan låg å lekte med sina nya leksaker flera timmar! Å jag satt å kolla in kläderna.... :D
Laddar upp några nya bilder på Lillan när nätet inte segar så mycket som de gör nu!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lillkrabban :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback