Pust.....

Nu e jag trött igen....ja som morsa är man det denna tiden på dygnet trött som en full ko! :)
Vandrade ner idag till "späd" med Lillan för att få veta att de INTE var något idag, de hade blivit inställt p.g.a. dom andra mammorna inte kom..... dom hade lämnat meddelanden på min mobil men jag hade inte (i stressen av att klä på en liten sprattlande krabba) hunnit kolla mobilen innan jag var nästintill utanför! Pust....
Matti som gick med oss på promenaden ner för att träna, sket i träningen å vi gick å köpte nytt regnskydd till Lillans vagn (då de gamla på nåt mystiskt sätt) gått sönder. Sen käka vi lite lunchbuffe å Lillan tyckte de va superspännande haha...hon fick dock nöja sej med välling :D
Sen så hyrde Matti några filmer å vi gick hit hem till mej å " Lilla Liten "..... sett två filmer nu på kvällen den första var ganska bra "Hunger" heter den verklighetsbaserad....å den andra var SÅ EXTREMT VÄRDELÖS så de nästan var sorgligt! Skriver inte ens ut namnet på den för då kanske nån får för sej att hyra den å de vore som att elda upp cashen....å lite sämre ändå...

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen...
Puss & Kram
//Mamma Malin & Den ständigt rullande "krabban".....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback