"Späd",diskat,dammsugat & grejat........

Ja, de har varit fullt upp idag. "Späd" i många timmar, sen promenad med vagnen, sen diskat, sen dammsugat, haft lillebrorsan på besök en stund, fixat käk till Lillan, hunnit sjunga en liten stund men de var nog inte den bästa av ideer då min hals e lite risig å jag e lite förkyld.... men kunde inte riktigt hålla mig.... inte ofta jag får en chans till de.... :S  Men ska se till att få lite tid till de snart :D

Ne, nu är de bara att dyka in i duschen & sen läsa lite för att sen SOOOVA.....iaf en stund.....
Imorgon är de familjeterapeuten, badrummet ska skuras, Lillan ska få en liten promenad i vagnen som vanligt (de är dessutom bra för mej med att powerwalka med vagnen å superskön träning både mentalt å fysiskt)

Onsdag = Följa med vännen Matti när han ska shoppa julklappar :) Boka in en tid för ansiktsbehandlingen på 90MINUTER som jag fick av honom i födelsedagspresent för att kunna varva ner.... (då ingår de också att han sitter barnvakt till Lillan ca 2timmar :D Ska bli UNDERBART! ) Sen bada Lillan, ta disken om de står någon sådan, dammsuga av lite snabbt igen så de är riktigt fint här tills på julafton.....å förbereda de sista... sen klassikern BingoLottos uppesittarkväll.....ja jag vet kärringvarning men de är nåt speciellt med de just kvällen innan julafton de är pepparkakor, spel, julmust & allmänt soft :D

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla Gabriella.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ansiktsbehandling låter hur skönt som helst. Inte kärringvarning på att du vill se på Bingolotto när det är uppesittarkväll, det är ju hur mysigt som helst. Det är en tradition vi hållt på med i många många år. Jag kommer nog att göra så sålänge jag lever. Blir jäkligt tomt o konstigt utan dig Malin på Julafton. Inte lika roligt att koka gröt nu när du inte kommer:) Men huvudsaken är att du, lillan o Matti får en lugn mysig fröjdefull jul.



Kram Mamma/Mormor

2009-12-22 @ 08:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback