Svar på tal....

Ja, KÄRA onkel kånkel som du kallar dej här på bloggen bland kommentarerna du verkar verkligen vara en sund å insatt å väldigt väldigt klok individ *ironi*
Jag har en misstanke om vem du är som vet sååå bra vad jag borde å inte borde göra.
Mitt svar på tal e FÖLJANDE;

" Varför ska jag göra mej till för en släkt som ändå visar noll i engagemang? Svara gärna på detta bland kommentarerna du kan nog alltid slingra till dej nåt "förnuftigt" att skriva ner.....
Varför ska jag behöva gå på knä å vara så "supersnäll" jämt när jag inte får ett SKIT tillbaka för de?! Svara gärna också på detta.... Ne, jag går inte med på att NÅGON stampar på mej längre å de gäller även min familj å LÅT MIG SÄGA KÄÄÄÄRA släkt.... Jag har fått ta tillräckligt med skit av dem samtliga.... dvs både vänner, släkt m.m. Så jag e trött på de och därför har jag satt ner foten för att jag själv ska må så bra som möjligt å de i sin tur gynnar min dotter å de är de ENDA viktiga. Å varför ska jag ringa, träffa, engagera mej i någon/några som inte ger mej nåt tillbaka (då menar jag inte ekonomiskt) utan överhuvudtaget folk som mest bara vill berätta för mej " Sådär ska man inte göra, de är inte bra, du klarar de inte och som MER än gärna för deras egna brister skull klankar ner på mej å mina missar i livet som jag ändå står för vilket jag borde ha eloge för då många människor har svårt för att erkänna sina egna misstag men jag är inte en av dem. Varför skulle jag låta någon vare sej de är släkt eller vänner stampa ner mej när dom själv står där med tusen brister å misslyckanden i bagaget?! Som dom ALDRIG skulle ha stake nog för att erkänna. Jag tar ingen mer skit så enkelt är de. Jag gav alla en ny chans när jag kom till Borås igen trots att jag inte borde gjort de då dom faktiskt inte förtjänade de ett skit. MEN vad har de gett mej INGENTING. Bara ännu fler besvikelser å massa smutskastning av mej som människa vilket jag VET att jag inte är värd. Så de är mitt svar på tal! "

AnnaPanna: Ska hämta paketet imorgon, spännande å tusen tack i förskott de är sådana människor som du som stöttar å inte dömer.... du har gjort mer genom att bara sända detta paketet å några mail än vad hela min jäkla släkt "klan" gjort sammanlagt för mej de senaste åren! All heder till dej både som människa å mamma!

Puss & Kram
//Supermamman som nyss gjort klart 15dagars hemmagjord bebismat......¨å " Lillkrabban" hälsar att hon har de GREAT :)

Kommentarer
Postat av: tomte73

hej där hoppas allt är bra med malin gabriella idag. jag förstår inte vart hur duhittar all din energi att göra så mycket som du gör om dagarna. hoppas ni får en bra vecka med mys o bus i massor. kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-12-06 @ 18:56:56
Postat av: Anonym

Nä men stackars lilla "offer" Malin... Sååå himla synd om dig....

2009-12-07 @ 10:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback