Tröttis å hostis.....

Trött som attan & både jag å Lillan vaknade i morse rejält förkylda å lite febriga. Lillan har dessutom fått hosta stackarn. Pust....Lilla gumman då..... Jaja, nu sover hon gott iaf.
Så nu är de näsdroppar, alvedon å mycket pussar & kramar som gäller. Igår på julafton käka hon Biff stroganoff de älska hon! Sen sin välling som hon får istället för mjölkersättning en gång om dagen numera tycker hon jättemycket om ska snart byta ut ännu ett mjölk mål till välling men gör de lite försiktigt med tanke på hennes lilla känsliga mage. Majskrokar e toppen, å kvällsgröten me ja, hon e duktig helt enkelt å matglad :)

Sov väldigt lite natten som var så borde försöka sova snart, men de är svårt när "aset" e utsläppt. Känner mej stressad, mår illa, ledsen, stundtals deprimerad som sjutton & väldigt väldigt lättskrämd. Sen blir jag väldigt "redo" hela tiden också så de är verkligen fel tillfälle att på skoj " skrämma mej " då åker man på en smäll som heter duga! Lillan verkar inte alls påverkad iaf hennes vardag ser ju ut precis som vanligt å med henne e jag ju vanliga mamma Malin vi busar, äter, skrattar, leker & kramas. De är ju när hon sover som jag inte kan "hålla huvet kallt" längre..... Men peppar peppar ta i trä jag klarar de ändå faktiskt bättre än jag ens själv hade kunnat kräva av mej själv. Imorgon är de dax för att handla å dammsuga framförallt. Hoppas min feber e borta tills dess!

Ne, nu ska jag strax iaf vila......försöka koppla av & koppla ifrån att han e ute.... Men de e faktiskt omöjligt men ska FÖRSÖKA iaf......försöka e iaf silver å man kan inte alltid vara guld.....

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilla "hostis krabban"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback