Ännu inget internet.....

blir galen, är hos en kompis nu så jag kan logga in lite snabbt iaf. Jävla telenor de segar alltid! :(
Men på måndag måste jag ha mitt internet de skulle kommit senast i onsdags sa de jaja, de stämde ju sådär bra.
Mår inge vidare men trampar vidare för bebisens skull............går in i vecka 21 imorgon dessutom tiden flyger iväg & allt e så upp å ner, sitatuionen helt jävla bisarr minst sagt....detta var inte vad man trodde & hoppades på....men men man ska aldrig lita på någon hur mycket det än kan verka som att man VERKLIGEN kan de.....man blir bara bränd.... :(

Puss & Kram
// Hon som bär på en alien som sparkar JÄRNET........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! vad har hänt med chester? Fick han inte följa med dig till Borås?

2009-02-22 @ 15:36:17
Postat av: _Angelus_/ Fredrik

Hej vännen!

Hoppas du får ditt internet imorgon nu, så man får höra lite mer från dig...Ler

Som du skriver så blir man bara bränd när man sänker sin guard och ger sig hän fullt ut til någon, men samtidigt är det inte fel att göra det tror att man kommer ur det som en starkare person i slutändan, och du kommer att träffa en underbar man som stannar livet ut, om inte så får du knuffa mig ut för trappan på hemmet när jag fyllt 100 ;-p



Ha det underbarast tills nästa gång, både du och din lilla sötnos i magen=)



Puss och Kram

2009-02-24 @ 01:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback