Den lille brottaren.....

lever loppan i magen på mej just nu.....gud får knappt sova alls ska man inte springa upp för att pissa stup i kvarten så väcker lillen en, varit vaken sen lite innan fyra så känner mej hyfsat trött nu. Ska försöka lägga mej och läsa en stund & göra allt jag kan för att kunna somna om en liten stund iaf igen. Imorgon är de ultraljud å knoddens pappa kommer ner ska bli spännande. Å bebisen i magen verkar gilla whitesnake dessutom haha....när jag hade på de på mobilen högt så vakna han och brottades runt järnet till Victim of love..... :D

Puss & Kram
//Väldigt trött blivande mamma + en pigg & frisk liten brottare.......


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Uff jag kommer så väl ihåg hur ofta man sprang och kissade och så kom det nästan ingenting trots att man var såååå kissnödig. =)

Har du slutat kräkas ännu? Det slapp jag tack och lov. Du har inte lyckats hitta någon ställning du kan sova i? Jag upptäckte snabbt att ligga på rygg eller på högersida var något mina kottar inte gillade men om jag låg på mage eller på vänster sida så var dom lugna.

Lycka till med allt.

2009-02-03 @ 07:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback