Haha, ska försöka låta bli....

att svartmåla någon men nu börjar de bli lite bisarrt, kära exet skriver mängder bland blogg kommentarerna & jag kan inte annat än förundras över vad i helvete är detta?!
Finns ju ingen gräns på galenskapen för fasiken, 10-14 flyttlådor finns inte kvar i sthlm högst 7-8 för de första, sen hade de lilla barnet i magen varit nåt som när viktigt hade de bara varit att sätta sej på tåget & åka ner UTAN flyttlådor & katt de går ju alltid att ta senare men ultraljudet är nu redan gjort och missat för " de finns ju mycket viktigare " saker i livet, eller hur?! Jag har INTE haft som nåt förslag att åka tåg ner med 14 flyttlådor där sju av dem inte ens finns i verkligheten + en katt inte en suck. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, om de hade varit viktigt för dej att följa med & kolla att allt är väl med ditt kommande barn hade du bara satt dej på tåget punkt slut jag finns inte i Kina utan 3½ timma ifrån med tåg!
Ne, jag får väl snart hjärnsläpp för detta är ju sinnessjukt! TILLVERKA ett barn kan VEM SOM HELST men sen gäller de ju att ta ansvar för de också & kämpa för barnets skull. Vad min kära exmake försöker säga bland kommentarerna här på bloggen vet jag inte riktigt vad de handlar om försöker få de att låta som att jag svikit honom nåt bedrövligt vilket jag INTE HAR, de är snarare han som inte kunnat hålla käften i styr kan jag lova. Ne, ska skita i att svartmåla nån situationen känns bara pinsam & bisarr där ser man hur lite man känner nån efter ett år......... Men jag behöver ju knappast idiotförklara någon för somliga sköter ju de så bra själva vet faktiskt inte vad jag ska säga känns så pinsamt men ladda upp med popcorn & cola å roa er med att läsa bloggens kommentarer världens komedi! Jag vet iaf vad jag ska läsa & kolla på när jag " sörjer " de som gått förlorat kan jag ge mej själv ett dunderfnatt å skratt dagligen!

Ultraljudet gick bra & bebisen mår toppen! De är dagens, veckans å månadens stora höjdpunkt den lille låg & vinkade i magen för fullt, sparka en hel del & hickade litegrann.......så söt! Mitt älskade lilla barn, som JAG IAF tänker göra allt för!
Den lille e nu ca 18cm lång & fötterna lite drygt 2cm..... han e helt frisk, jättepigg & verkar trivas som fisken i vattnet!
Han/hon e stark, vacker & mitt livs stora kärlek..... nu vet jag att allt är bra med den lille & att jag kommer, hur tungt de än ibland känns klara detta, att se den lille ligga å vinka var HELT OBESKRIVLIGT, sparkarna hårda & rejäla barnmorskan undra om jag kände av när den lille sparkar SKOJAR DU ELLER?! Jodu de KÄNNS......
Jag tror bestämt att de är en liten kille men de får jag/vi veta först den 9 Juli då de är beräknat!
Tiden går fort & de händer sååå mycket hela tiden den lille vill INTE att jag ska sova utan sover i snitt 3-4 ibland om jag har tur 5timmar allt som allt på natten sen är de fullt ös.
Mycket att smälta en dag som denna & jag kan lova dyrt och heligt att barnets pappa missade världens grej idag, som tur är infann sej mamma akut och följde med och även hon tyckte de va helt otroligt att den lille vinkade de första han/hon gjorde haha......Sorgligt nog har jag ingen tillräckligt bra kamera just nu så jag kan inte fota ultraljudsbilderna jag köpte & lägga upp dem på bloggen :(  Känns supertrist.......... Men ska nog se till att få hit kameran eller pengarna till en ny SNARAST för nu är mitt kära tålamod helt slut å all ständig jävla hänsyn för nån som inte bryr sej ändå.
Ne, blivande pappa dax att ta ett kliv framåt & visa vad som är viktigt nu jag kommer INTE tillåta att nån dyker upp om ett år och leker pappa är de inte viktigare än så nu så håll dej borta... Å låter du din tjurskallighet gå före ditt barn så bad for you & sorgligt men vi kommer nog klara oss bra ska du se... Jag har världens vackraste barn i magen & DU är pappa och borde ta ansvar och visa engagemang, är de inte tillräckligt viktigt för dej så fuck off!
Ne, ska inte skriva ut mer ilska & frustration på bloggen nu men kan inte låta bli när nån annan börjar rulla bollen om nåt som borde vara sååå självklart nämligen sätter man ett barn i livet så tar man jävlar i mej ansvar för de & engagerar sej annars kastrerar man sej så slipper man de " problemet ".....

Den lille vinkar piggt & glatt till er allihopa och hälsar så jättegott, jag ska nu njuta av att snart första halvan av graviditeten är gjord & JAG och DEN LILLE mår superbra och älskar varann sååå mycket & kommer se till att bli sååå jäkla lyckliga.
Puss & Kram från oss
// Världens stoltaste blivande mamma.......

Kommentarer
Postat av: Fiasson

Tihiiii vad skoj med ultraljudet!

Ditt ex är en gubbe bara att inse ler

Du fixar det här, se till att få tillbaka kameran och dina saker innan han säljer dom. Han verkar klart labil på inläggen hihihi

Kramiz

2009-02-04 @ 17:32:13
Postat av: Anonym

hahaha..... SICKET EX va fasen hittar man en sån galning..

2009-02-04 @ 19:21:17
Postat av: Anonym

va skönt att höra att allt va bra... du kommer nog få de kanon bra..men snälla låt inte herr puzzler förstöra för dig... du kommer bli en jätte bra mamma. å lycka till med allt nu gumman...



Postat av: Anonym

Hoppas ni kan bli vänner igen, trots alla odds. Kanske inte nu, men på sikt.

2009-02-04 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback