Hopplöst.....

Minst sagt allt e hopplöst just nu. Varit iväg & köpt grejer så jag kan städa i ett år eller nånting hehe..... men på promenaden var jag allt annat än kaxig fick sätta mej ner i snön flera ggr.... helt svimfärdig, barnmorskan jag hade i sthlm ringde innan & jag berätta situationen för henne om mitt mående och hon skulle ringa mödravården här i Borås & se till att jag får en tid tidigare än den 17:e + att jag måste ha mer än extrem koll på mitt mående då man kan rasa fort när man gått såhär långt i graviditeten.... läget är kaos! Så vi får se hur det går med maten & vätskan ikväll går de inte okej är de dax att kasta in handduken & acceptera ett sjukhusbesök med dropp :(
Har bara fått sova knappt en timma ytterliggare sen förra inlägget jävlar va slutkörd man är..... vill ha nycklarna till min lgh & börja komma iordning. Först få upp allt de viktigaste och sen måla lillens rum.... utan den lille att tänka på hade man ju aldrig stått på benen nu så de är ändå otroligt hur mycket en sån " liten " krabat kan få en att orka & kämpa.
Haha, jag e ju så pass liten och smal så precis just nu rör sej lillen därinne och det ser mer än roligt ut för de syns på magen haha..... undrar vad han/hon tänker, känner....... jag gör mitt bästa iaf & de bara för bebisens skull kan inte göra mer än såhär just nu. Min 18cm långa lilla skatt i magen..... redan mammas ögonsten & värd allt!
Ne, nu ska jag lägga mej på soffan, kolla på Ellens show & klappa magen en stund.

Puss & Kram
// Förtvivlad ung dam med en skatt i magen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback