Kan lugna er med att......

allt är bra med bebisen, han sparkar å slår som en vilde haha..... det är med mej de är sämre men inte så konstigt efter omständigheterna.....har sett en jättebra film som jag verkligen rekommenderar den heter " Numb " och är en komedi står de, men jag tycker  de var en drama/komedi med mer drama än komik faktiskt. Men självklart fick man sej några garv också :D Har hyrt ytterliggare 3 filmer och minst en till blir de att kurra ner sig i soffan och se ikväll.
Imorgon ska jag iväg & spå mig, inte för att de kommer ändra på nånting men mer en kul sak & faktum är att jag innan gått och spått mej hos just denna damen & hon har haft kusligt rätt ang. både saker som varit & framtiden.....
Så nu är jag nyfiken på vad hon ser i framtiden framförallt men också lite vad hon kan se bakåt......
Ne, nu blir de en film till & sen försöka vila även om jag inte kan sova.......

Puss & Kram
// Mamma Malin & bebisen som vinkar........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback