Kollat en liten stund på...

Eddie Murphys stand up show RAW sanslöst kul! Måste se om allt senare! :D
Hahahahahahaaa........Om det är nåt jag rekommenderar er alla så är de att se denna helt galna stand up showen, den e helt otrolig & den som inte skrattar har INGEN humor alls för där finns nåt för alla & för mej funkar allt så jag skrattar som en hysterisk 40-åring hög på crack! :S

Nu ska jag ta mitt flin & se ett avsnitt till av Nip/Tuck.......... Å kommer säkerligen garva en eller två goa gånger där också!

Puss & Kram
//Nattens största pregnant GAM.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med inflytten i morgon och glöm inte äta gröt! En fråga som du säkert inte kan svara på (men den patetiska gubben kanske gör det) Vad tusan ska han göra av sin vackra tatuering på bröstet?

Svar till nyfiken i Borlänge

2009-02-10 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback