Kusligt värre.....

Ja, nu har jag varit & spått mej de va MYCKET kusligt och stämde löjligt bra med hur de varit, hur de nu är & känns och förhoppningsvis också hur det längre fram kommer bli. Mycket som jag befarade fick jag bekräftat men en hel del är mer eller mindre skitsamma nu dock ledsamt såklart & man ska aldrig lita på nån, bläää........
Men i korta drag & utan att säga alltför mycket så kommer jag & bebisen klara oss jättebra själva, relationen jag hade kunde jag inte gjort mer för att de skulle funka då det hänger på två personer i en relation! Bebisen mår toppen, jag kommer börja studera & det kommer gå bra för mej å lillen. Ett kort på en " andra " kvinna dök upp så fort jag undra nåt om de som varit, är eller som nalkas härnäst & det hade jag ju mer än misstanke på redan tidigare dock fick jag en så pass bra beskrivning på henne att jag direkt förstod vem det var..... spooky, men väntat!
Jag ska tänka på mej själv & bebisen och inte låta nån sno mer energi, jag går på sparlåga och det stämmer väldigt bra men i framtiden kommer de ljusna & jag kommer bli stark som ett lejon, haha.....
Ja, de va jätteintressant å jag fick mycket bekräftat både som jag känt på mej länge & också sånt som hänt och varit.
Har varit & spått mej tidigare hos denna kvinnan och hon har träffat kusligt rätt samtliga gånger, läskigt.

Har fått en fråga på bloggen & jag vet från vem men de är väl egentligen skitsamma ang. vart jag nu haft tak över huvet jag har ingenting att dölja eller skämmas för så jag kör på kortet ärlighet varar längst.
Jag har fått tak över huvet av en numera mycket god vän som jag tidigare i livet varit i en relation med, dock finns det inga " rester " kvar av de utan endast vänskap vilket är jätteskönt. Det var enda stället jag kunde få sovplats på efter att mitt ex. gjort klart att han mer eller mindre skiter i allt & situationen var totalt ohållbar så nej, jag har knappast handlat fel.
Det är en vän som känner mej väldigt väl och som känner till & varit en väldig stöttepelare genom åren som varit och för det är jag mycket tacksam. Att vi idag kan vara bra vänner & att han ger mej stöttning nu både genom att stärka mej och hjälpa till med de praktiska som flytten är helt ovärderligt då det är den stöttningen jag har för tillfället och utan den skulle situationen varit mer än kaos & kanske till och med varit mer än jag kunnat hantera. Så ja, jag bor hos en god vän som är rädd om mej & månar om både min och bebisens hälsa utan att försöka på nåt sätt " utnyttja " situationen.
So thats it, jag får lite stöttning på vägen och goda råd som hjälper mej igenom detta & i och med de orkar jag stampa vidare för både min & bebisens skull och tacka herren själv för de för detta var knappast en situation jag önska mej eller själv ställde till med.

Jaaaa, goda vännen Peter ringde & bjöd hem mej till han & hans tjej dom ska käka tacos & kika på melodifestivalen trevligt värre ju. Peter är verkligen en bra vän, de va förresten han & hans tjej som hjälpte mej att komma till ikea, bära & köra m.m. Sådana vänner växer inte på träd & tacka gud för att jag iaf har någon som genuint bryr sej om mej som vän med fel & brister, i tid & otid. Självklart kommer allt bli bra & lösa sig framöver. Så de " du " sa att jag inte skulle ha nåt liv utanför dörren och utan dej haha.....nene eller hur! Jag e slutkörd men samtidigt starkare än någonsin & oroa dej inte för mej & bebisen (inte för att jag tror att du gör de) för de finns ingen anledning JAG kommer se till att både jag själv och bebisen får de så bra som de bara går så de så!

2 - 0 till mamman & lille brottaren i magen...... vi e som sagt oslagbara!
Puss & kram
// Från oss till er som förtjänar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback