Mycket idag.......

Ja, idag är de en jobbig dag..... en riktig skitdag..... hade rejäla sammandragningar igår länge som sjutton, kändes ensamt & hopplöst. Sovit lite & dåligt inatt, trött som satan & allmänt deppig, idag är en sådan där riktig vidrig dag när man tvivlar på allt & alla..... tvivlar på hur mycket man själv orkar, hur allt kommer gå ja allt går upp å ner nu ena dagen stark andra dagen extremt svag... skulle behöva sova många timmar men de vill inte lillen så de är inte aktuellt.

Kan svara på exets ena kommentar här på bloggen ang. att jag inte i början dementera inläggen, hade inte tänkt göra det p.g.a. jag inte ville ha krig här över bloggen sen tillslut efter en hel del kommentarer från honom har jag ju nu svarat.
Men att dra igång ett krig häröver var inte min tanke, men måste ju svara när jag accepterar kommentarerna som haglar in från honom så nu har jag gjort de hoppas att de kan lugna sej här på bloggen nu för allas bästa.
De sista jag vill tillägga ang. kommentarerna är att nej, jag har inte levt nåt dubbelliv men haft en väldig otur tidigare i mitt liv, å allt man anförtror åt nån får man ju som en smäll i magen tillbaka men de var ju väntat....... lägre än glocalnet men väntat helt klart....... ledsamt är de ju dock, hade en blogg innan där jag var helt anonym väldigt kort tid, där jag bara skrev ner all skit som HAR VARIT genom åren denna var ju självklart helt hemlighetsstämplad med tanke på att de är känsliga saker. Gav mitt ex adressen i största förtroende......å han lova att inte berätta för någon om den, inte ens nämna att den existerar men men....... att den har existerat vet ju nu alla läsare här, men skitsamma jag skäms inte för de som varit ändå, de jag var med om under många år när jag var liten var aldrig mitt fel, inget jag valde eller önskade mej själv.
Å knappast nåt jag kastat på mitt ex vare sej när vi var ihop eller nu, inte en chans!

Verkar som de blir fotningar i helgen känns kul, bilder på bebismagen & fashion..... :)
Men, vad ska jag göra med dagen? Kan ju inte sitta här & må såhär dåligt tills sent ikväll/natt de går ju inte......
Behöver en axel att stötta mej mot men bara att vänja sej vid att vara själv i allt detta som händer, men svårt är de....
Jag har inget intressant att berätta så lika bra att jag slutar skriva & lägger mig i duschen en stund..... jävla skitdag!
Puss & Kram
// Hopplösa kråkan.....











Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg här ända från början och även om det inte står exakt vad du råkat ut för så kan man ändå till viss del förstå det om man läser mellan raderna. Ditt x måste ju ha vetat om demonerna som han skriver om ända från början och måste ju ha insett då eftersom han är betydligt äldre än du att han måste tänka efter innan vad han ger sig in i med tanke på att du är trasig i dig själv. Vet man från början att någon är trasig måste man vara jätteförsiktig med den människan för att inte åsamka mer skada. Jag anser att han borde ha stoppat upp allt så ni hade haft en chans att verkligen lära känna varandra innan ni kastade er in i något som skadade dig mer. Och visst jag förstår att det inte är enbart hans fel att det gick snett och att även han mår dåligt, men han borde ha bromsat.... Han är på en annan plats i livet än vad du är även om du är mogen i dig själv så har han ändå många år mer erfarenhet av livet. Och borde ha tänkt efter innan.

Jag önskar er båda allt gott och jag hoppas ni blir vänner även om ni inte kan leva ihop, för den lilla kommer att behöva er båda två....

2009-02-05 @ 11:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback