Mycket intressant klotterplank......

Ja, mycket mycket intressant.....fortsätt ni kära vänner att klottra vidare skönt att ni ser genom fingrarna på hur läget faktiskt ligger till. Mitt ex är en expert på att skylla ifrån sej! Men nog om de, har haft extrema sammandragningar här ikväll, jäklar va de känns i magen då......känns inte så trevligt men passar på när de är jobbigt att förbereda mej för den kommande dagen & jag måste ändå säga att det faktiskt går bra jag tror jag kommer fixa de bra....... :)
Knodden sprattlar fortfarande på som attan & jag själv unna mej mcdonalds idag....inte nyttigt men va fan någon gång måste man bara få unna sej att vara lite slapp.........

Ne, allt handlar inte om ålder tänkte bara svara på mitt X senaste kommentar här på bloggen, allt handlar som sagt var inte om ålder man KAN faktiskt vara 20bast å ta mer ansvar & vara mer mogen än en 40åring de är ju synnerligen bevisat över bloggens kommentarer som vi numera kan döpa till klotterplanket! Mer än så säger jag inte orkar inte med allt patetiskt dravel!

Har kollat på den animerade filmen Bolt idag & den var bra! :D
Puss & Kram
//Mamma Malin med grymma sammandragningar!

Kommentarer
Postat av: Hela Historien!

Ni som skriver inlägg och har åsikter, all respekt för det! Men ett litet tips till er,,,, gå längre tillbaks i bloggen och läs hela bloggen från början då vi först sågs.



Synd att Malin slutade med sin andra innoficiella blogg,,,, där hon skrev om sina demoner tankar och hur den delen av henne påberkade hennes liv..... men det är ju två olika världar..... i vilka jag har levt i båda

2009-02-05 @ 01:26:40
Postat av: Fiasson

Exet borde skämmas! Demoner och instabilt psyke är INTE något man rår för. Efter vad jag förstått och läst var du FULLT införstådd i hur Malin mår och mådde. skäms

Kram till Malin

2009-02-05 @ 16:44:50
Postat av: Också sviken

Inre demoner. Jag vet ju inte om hennes och hennes x demoner men att skylla på det känns tufft... Ligger ett gemensamt barn och växer och jag skulle inte vilja mitt barns pappa -skyller- på det. Vad som än det handlade om. Jag hoppas iallafall för barnets skull att ni på något sätt kan mötas igen som mor och far.. Trots allt har ni gått igenom massor ihop som jag förstått... Kasta inte bort det genom smutskastning. Och speciellt inte om sådant man inte kan rå över. Mvh

2009-03-11 @ 19:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback