Nu är botten nåd.....

Tack mitt X för nu vet jag hur oviktiga jag & lillen är, du kontakta ditt x som du var ihop med innan mej mindre än fyra dgr efter att jag fick flytta ut med vårt barn i magen, skrivit på skilsmässopapper och levt i kaos! Ett ex som du innan sagt till mej var så vidrig och hade svikit dej sååå mycket, tydligen är hon viktigare än jag och bebisen bra att få veta de nu att få " va med henne " är viktigare än jag å bebisen, å att hon fortfarande intresserar dej så mycket så jävla äckligt.
Har aldrig varit med om ett sådant jävla svek tidigare du har vunnit jag orkar inte mer, kom ner med alla mina saker & sen fortsätt lev ditt " viktiga " liv......... nu har du knäckt mej helt & jag hoppas du njuter av de......
Lycka till med relationen till ditt (med dina egna ord) vidriga EX.......

Exfrun med bebisen i magen som nu på insidan är totalt söndertrampad......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finner inga ord....



Han är def inte värd dig....

2009-02-05 @ 13:27:50
Postat av: jennie

ja ha följt din blogg i kanske 6månader- 1år nu å ja tycker otroligt synd om dig för att du verka aldri få hitta ett lugn,,, eller menar du verka bli sviken mycket... men nu ha du något som gör dig stark... de lilla miraklet,,, tycker du är otroligt stark som orkar med allt,,,, stå på dig! du kommer klara allt... du åh den lille....

mycke varma önskningar från en som ser upp till ditt mod åh ork till att klara av att leva m allt detta kaos

2009-02-05 @ 19:14:26
Postat av: Mia

Vet inte vad som hänt, men jag hoppas du kan hitta lite lugn och ro i allt kaos.

Postat av: Josef

Efter att ha läst din blogg kan jag bara säga:

Du är värd någon mycket bättre än en sådan skithög!

Han kan ju inte ens vara en riktig man om han fullkomligen skiter i den som bär på hans barn,

2009-02-12 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback