Nu flyttar jag in!

Jajamensan lägenhetsnycklarna ligger på bordet & själv ska jag nu dyka in i duschen för att få lite mer energi sen kommer Peter och vi börjar med att åka iväg & skaffa en tv till lilla mej, Nella & knodden sen är de bara att börja lasta in alla 1.000grejer & flytta in...... " bara " herrejesus vet inte alls hur detta kommer gå med min onda rygg & en liten "terrorist" som sparkar hårt mer eller mindre hela tiden, han är hur pigg som helst de kan jag lova! Snor all min energi, haha.....

Men, nu är de bara att hugga i & se till att idag blir första dagen på ett nytt liv, idag börjar jag bygga upp trygghet & ett stabilt liv för mej, katten Nella & min älskade lilla ängel i magen som växer i extrem fart! :)

Puss & Kram
// Flyttfågeln!


Kommentarer
Postat av: Therese

Äntligen vännen... Grattis! =)

Postat av: Swwempa

Gött bra nu var de dag 1 i det riktiga livet :)



Krama

2009-02-11 @ 21:26:10
Postat av: Jossan i Borlänge

Det betyder olycka att lägga nycklar på bord.

Och det är ju det sista du och er gemensamma mage behöver just nu!

Lycka till med flytten!!!!

2009-02-12 @ 04:19:34
Postat av: Anonym

Lycka till! Om några timmar kommer jag o dina bröder o hälsar på dig. Jag är övertygad om att du kommer få det jättemysigt i din lya. Ingenting går upp emot att ha ett EGET ställe.



Kram mor

2009-02-12 @ 05:56:23
Postat av: Jenny

Hej Malin! Vilka fina saker du har köpt från IKEA :D Ser att vi typ har samma smak för mitt hem ser typ likadant ut :D Ja ä lite trög som alltid, har du flyttat tillbaka till Borås nu?? Eller ligger lgh i stockholm?? Hoppas allt går bra för er :D Ä de en pojke i magen?? :D Önskar er all lycka, lycka till :D me allt..

2009-02-14 @ 10:34:41
URL: http://drommaren.blogg.se/
Postat av: joppan

Önskar dig en trevlig alla hjärtans dag!!

Grattis till lägenheten:)



/joppan

2009-02-14 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback