Sista flyttlasset + söta Nella.....

Är nu på väg ner till Borås från Sthlm. Min ex make & min fd svåger är på väg ner tillsammans för att lämpa av grejerna.
Jag är helt slut & det kommer nog kännas väldigt jobbigt & frustrerande att se honom igen men ska försöka hålla mej så lugn som möjligt för allas skull framförallt lillens. Älskade Nella kommer utan tvekan att bli dagens största höjdpunkt! Har saknat henne så extremt mycket & att äntligen få pussa på henne igen ja, de kommer kännas mer än underbart.
Hon blir som en liten " extramamma " till bebisen.....hon har ju sån extrem koll på min allt mer växande mage :)

Har sett en film för en liten stund sedan " Angel " heter den.....den va okej, ingen höjdare direkt .
Drömde en konstig dröm natten som var den handlade om nåt jag aldrig i riktiga livet hört talas om nämligen indiantandkräm! I drömmen borstade jag tänderna med denna krämen och de kändes som att försöka borsta tänderna med hudsalva började må jätteilla i verkligheten men drömmen fortsatte med att jag försökte spotta ut skiten men den satt som fastgjuten och jag vakna av att jag låg och var på väg att kräkas.....blää.....rusade till toan men hör å häpna jag slapp att spy! Men de var löjligt nära..... De va minst sagt en konstig dröm!

Jag hade jättetrevligt hos Peter & hans tjej Anso igår lite senare på kvällen kom även ett annat gulligt par som också var jätteroliga & trevliga.....vi kolla på melodifestivalen & sen kolla vi in några avsnitt av hjälp som Peter lånat av mej.
Vi skratta ganska brutalt allihopa och desto mer jag skratta desto mer å hårdare sparka lillen i magen & de i sin tur fick mej att skratta ÄNNU mer! Summan av kardemumman de var en trevlig kväll med kompisarna men dock rejält jobbiga sammandragningar till å från hela kvällen men de gick bra och det är de viktigaste.

Nu ska jag ta & spela lite kort. Inväntar ju flyttlasset & Nella men de bör inte vara här förräns om 2-3timmar.
Ska fixa lite mer plats att ställa flyttlådorna på också.
Puss & Kram
//Mamma Malin & den lille brottaren......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback