Ta reda på kön eller inte....

Har fått en fråga här i bloggen om jag ska ta reda på lillens kön alltså om de är en liten kille eller liten tjej.
Jag tror inte att man får välja att få veta här i Borås men om man får de så kan de bli så....kanske....men vet inte riktigt de är lite tjusningen sen att få veta när man väl kämpat sej igenom en förlossning.
Nu ska jag snart sätta mej och hacka mängder av grönsaker för ikväll blir de tacochips, köttfärs å mängder av grönsaker å stark tomat/chilisås....ska bli gott framförallt med massa grönsaker som jag har ett grymt sug efter.
Ne, nu ska jag försöka göra det bästa av denna kvällen trots att den borde varit mer än sabbad p.g.a. somliga.
Puss & Kram
//Grönsaksmamman.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback