Två i en, i en toastermaskin.....

Jajamensan, de är ju inte bara jag längre & de var ett tag sen det  blir  22veckor sedan på lördag. Ja, lillen blir 22veckor "gammal" på lördag tjohoo.....men tiden går fort herregud.... Idag har jag iaf väntat helt förjävels på att mitt mobila bredband skulle komma...men inte idag heller så FÖRHOPPNINGSVIS får jag de imorgon men vågar inte lita på de alls nu när de tagit så extremt långt tid & telenor BARA krånglar.....blir GALEN..... Har diskat litegrann, lekt med Nella, sett på tv & legat å kollat superspänd på magen när den rör sej.....känner hur lillen sparkar åså plötsligt ser man att nåt putar ut precis när kicken kommer haha......ser väldigt weird ut.....först när jag såg de börja jag nästan gråta för de blev så väldigt känslosamt & sen blev jag nästan rädd herregud de ser ju så Alien ut om man nu kan säga så, du förstår nog vad jag menar! :)  Efter att ha beskådat magen en bra stund så hoppade jag in i duschen de va sååå skönt att skura sej själv från topp till tå efter fotningen som var i söndags. Hade mängder av spray som va äckligt & kletigt i håret så efter att ha schampoonerat de otaliga gånger & sen balsamerat de lika många ggr till så kändes mitt huvud inte längre som ett bowlingklot jag tror på fullaste allvar att mitt hår vägde några hg mindre efter denna tvätt haha...... Lillen verkar dessutom gilla att duscha varmt han sparkar & har sej.....men de gör han väldigt mycket nu! :D
Efter detta tog jag en liten promenad på stan, köpte mej en varm choklad & gick å myste en stund med handen på magen. Efter de hoppade jag in i solariet 20min för att få lite värme men framförallt för att känna mej lite piggare efteråt & de funkade bra :D Jag känner mej verkligen som en toast när jag ligger i solariet haha.....kärringen grillas! :D
Men som jag innan sagt jag gör de extremt sällan och med extremt sällan menar jag att jag endast i hela mitt liv solat solarium HÖGST 8ggr så jag är verkligen ingen solariesolare! Ja, det är väl vad denna dagen haft att erbjuda ungefär käkade lite för en stund sedan & sitter nu hos en kompis & lånar nätet en stund för att kunna uppdatera er mina kära läsare! :D Men håll nu tummarna att jag får hem mitt internet imorgon för då kan jag börja skriva iaf mycket oftare än de varit nu de senaste veckorna. På torsdag är det besök hos barnmorskan igen snacka litegrann & sen ta de vanliga testen som tas när man e gravid b.la. blodprov & urinprov. För er som undrar så kan jag tyvärr meddela till både min & lillens stora besvikelse att lillens pappa varken hör av sej eller engagerar sej mer på nåt sätt, för min egna del så är de verkligen dags att vänja mej & förstå att jag kommer bli ensamstående mamma med denne lille sötnosen, sorgligt men vad kan man göra? Nothing..... bara att fokusera på den lille älskade i magen & själv försöka må så bra som möjligt för oss bådas skull. Men men nog om detta jag har ju roligare saker att berätta ju! :D

I söndags var jag iväg & fotades och det var jättekul dock kändes det väldigt ovant med en "stor" mage, ja den är väldigt stor mot hur jag brukar se ut & hur de brukar kännas så de va en liten chock att plötsligt stå framför kameran & försöka prestera när vi plötsligt var TVÅ modeller och inte en haha men roligt var de iaf :)
Vi plåtade ca 1½timma sen började jag få ont i ryggen & fotografen var trött eftersom han hade fotat sen tidiga morgonen & vi startade tillsammans först vid 15.00......... Men iaf här kommer en hel drös med bilder från i söndags, jag vill påpeka att detta är ofixade & oklippta bilder så de är långt ifrån klara men ni mina kära läsare tycker jag ska vara de första att se dem & då tillåter jag er också att se hur jag själv verkligen ser ut nu utan retusch och skit.....dock med en väldigt vacker sminkning & ett fint iordning gjort hår :) Enjoy.................


You looking at me? Bitch....... haha.... jag fular mej å har kul! ;)



Thats me, på dessa bilderna syns inte mammamagen mycket alls men vänta bara så ska ni få se haha......

* blink blink *

Lady in red.........





Jag å lillen som nu e ca 22cm lång! :D

Stolt mamma :)

Jag ser ut som en liten boll på magen haha, å ändå säger dom att jag är så liten för att vara i vecka 21.....men jag känner mej som en liten flodhäst haha.....men är ju iofs van vid att vara som en liten pinne haha....

Undrar vem den lille krabaten därnere som gör så mycket väsen av sej är.....





Om jag i ord kunde beskriva hur mycket jag älskar lillen i magen...





I`m a sexy mama.....hahaha nja knappast men man måste ju få fula sej! ;)

Ja, jag är en liten filur...nån som saknar en i sitt liv? ;)

I still got it ..... in the still of the night! Mjaaaauuu...... *okej, de va fööör fult, haha*

Puss & kram
// Från mamma Malin & lillen som ivrigt väntar på sitt internet.....kanske imorgon......





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker på alla korten.

När jag jag så långt gången i graviditeten som du är så var jag stor som en flodhäst :)

Kram mor

2009-02-24 @ 21:56:13
Postat av: Anonym

Fina! Du är faktiskt finare i lite kurvor en som en pinne. Nu ser du plötsligt ut som en kvinna, inte en flicka.

2009-02-24 @ 22:09:39
Postat av: Anonym

Var är den röda klnningen i från? Den är jätte fin.

2009-02-24 @ 22:12:15
Postat av: Fredrik

Världens vackraste mageLer

Inte bara magen utan hela du...;)



Hörs imorgon, hoppas du sover gott och drömmer vackra drömmar!



Kram Kram

2009-02-25 @ 02:56:33
Postat av: Janna

Wow, så snygg!!!!



Måste svida för din ex man att se dessa bilder........ Snacka om att han missat något ;-)

2009-02-25 @ 08:26:50
Postat av: Mia

Jättefina bilder, jag personligen gillar de bilder du har vit klänning på dig bäst.

Du ser kanon ut, även utan retusch :)

Postat av: Anonym

Vet inte vad det är med du är dig olik på dessa bilder. Vacker men olik dig...



Jag var enorm när jag var i 21 v =)

2009-02-25 @ 10:41:43
Postat av: Martin Jensen

Jätte kul att se bilder ifrån dig igen... :D

2009-02-25 @ 16:16:03
URL: http://www.martinjensen.se
Postat av: Kristin

Bara älskar kortet när du tittar ner på magen! Det får mig att bli alldeles tårögd :)

Puss å kram

2009-02-25 @ 19:55:47
Postat av: Emma

Du skriver att det är en han, har du tagit reda på könet?





/emma



www.emmamadelenemilia.blogg.se

2009-02-25 @ 23:34:46
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.
Postat av: Joppan

Guuu va vacker du är med din gravida mage...Du gör dig verkligen på foton..En annan råkar alltid blunda eller göra en ful min..hrm..lite avundsjuk jueL

Hoppas du har kommit iordning i ditt hem och att du trivs där...



Massa kramar jenny(joppan)

2009-02-28 @ 08:33:33
Postat av: emelie

Shit sicken snygg kusin man har ...du passar verkligen som gravid ... söt du e i ansiktet nu lite fylligare.å mycket vakrare.. kanske ska sattsa på gravid modell ??? åt nån tidning... ha de kanon vore skoj om vi kunde höras av snart. Hoppas allt e bra med dej å magen... du e KANON snygg...

2009-02-28 @ 19:54:05
Postat av: Den så obegripligt korkade karlen

. . . Hej Malin..... Jag kan inte annat än hålla med alla som ser hur fin du är, och jag tycker du är makalöst vacker,,, du har trädigt in i den fasen vi pratat om, där allt det gravida gör kvinnan vackrare i ett helt annat dimensionellt plan....



Utsrålar - Skönhet

Utsrålar - Styrka

Utsrålar - Mod (det ,modigaste i världen"

Å det här som kommer är till dig Malin, men om du väljer att visa det så är det upp till dig.



Vill bara göra en del saker klara om känslor, vilket man kan läsa på många ställen att det, det är någontig som inte killar har. Men det har vi visst och vi gräber livet igenimstörre och större hål i oss själva bara för att göra plats för just våra käsnlor. historiskt sett så skulle krugare å kungar intet frukta,,, inte blanda in känslor så de fick man öva på.... generation efter generation till stul blir man duktig på att attl nän är är det utsidan visar, " Män har ingen insida".....



Och trotstrots det föregående kvasivetensakliga analysen och teorierna kring det ämnet är jag mig böjd i vördnad för dig VACKRA underbara Malin Lundgren. . . . jag är jätteglad att du kommit igång med en fotograf direkt,,,,, underbara bilder,,,,, en underbar kvinna.....



och till er alla analytiker och relationsexperter, nu har ni nåt att sätta tänderna i



du är och kommer alltid att bli the one and only "Supersonic Woman" too Me, so let no-one stop you now Don't stop you now...... Och till någon som undrade vad jag skulle göra med tatueringen,,,,,, Ha den kvar såklart, den sattes inte dit för att det var roligt utan för att det som står det står skrivet i blod, och betyder det som står skrivet

2009-03-01 @ 23:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback