All by myself......

Jajamensan, all by myself klarar jag detta med lgh! Jo, de e säkert var & kollade på en lgh som ligger väldigt centralt & bra till idag. Lgh är på 68kvm 2,5:a och fräsch de enda som behöver bytas ut är kylskåp,frys & spis men de har dom ändå tänkt göra så de e nemas problemas. I övrigt såg lgh toppen ut & bebisen får till och med ett eget litet, litet rum där mamma Malin kan ha spjälsängen stående + blöjor m.m. Detta lilla bebisrum ligger i direkt anslutning till de lite större sovrummet, perfekt helt enkelt. Stort vardagsrum där jag kan ha tv, stor soffa + liten arbetshörna där jag kan sitta å plugga för glatta livet. Sen liten hall, toa & ett gulligt tillräckligt stort kök för att man ska kunna sitta några stycken å käka frukost & laga mat. På måndag 09.00 så ska jag vara vid lgh igen och vara med på besiktningen och går den bra så skriver vi genast kontrakt & jag har min lägenhet från å med måndag! :D Så på lördag blir de ikea! Tjoohoo I did it!
Nu ska jag käka kebab, smaskens.....
Puss & Kram
//Hungrig & nöjd dam......

Kommentarer
Postat av: Anonym

HIGH FIVE! Grattis morsan ;)

2009-01-29 @ 20:41:06
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS!!! Enträgen vinner, o du är en liten kämpe. Lycka till, kommer snart ner o kollar hur du har det. Kram mor o Nalle

2009-01-30 @ 07:04:00
Postat av: joppan

hej

jag hoppas verkligen att det går bra på måndag så att du får flytta till din och bebisens lägenhet..

Tråkigt att du får va ensam med din graviditet men du:Ensam är stark,det vet jag!!!!

Man klarar allt man vill...

Kämpa på....Lyckospark i rumpan...Kram joppan

2009-01-30 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback