Bebisen är stark!

Ja, å de är bara bra att den lille är stark & verkar må toppen i min mage som blir allt större & större och de fort som attan. Som jag skrivit innan så hänger inte huvet med i hälften av den farten som jag expanderar fysiskt haha.... men de är skönt att jag fortfarande är så liten som jag är bara magen & brösten som växer som attan! Natten som var fick jag knappt sova alls, han i kistan gillar inte när jag är still han vill ha action vaggar väl gött därinne när jag promenerar & därför tar jag en liten runda om dagen & då slår de aldrig fel de är hela tiden lugnt i magen sen när jag sätter mej ner och suttit en kort stund då sväller jag upp som en boll å han gör sej mer än påmind om att han finns där.
Veckan som kommer är de ultraljud guuud så spännande de ska bli, knoddens pappa kommer också ner & jag hoppas han stannar ett dygn iaf för både sin, min & knoddens skull. Han missar liksom så mycket ändå nu & man åker inte den sträckan fram å tillbaka dagligen direkt så få ett dygn med iaf lite engagemang & stöd skulle kännas bra.
Måste också erkänna att jag faktiskt redan har lite dåligt samvete mot den lille krabaten i magen, jag vet ju mycket väl att jag gör så gott jag kan & att han har de bra därinne men känns så fel ändå att han inte har en pappa som klappar iofs på magen men ändå på honom & pratar med honom för nu uppfattar den lille ljud & de va extremt kul när jag hade hörlurar på magen häromdagen och kompisen Kristin prata...haha kittlade i hela magen!
Allt de är ju sånt man vill uppleva med sin " partner ".....barnets pappa men men nu blir de inte så & hur "ensamt" de blir avgör inte jag tyvärr. Ska försöka ta upp kontakten med flera av dem jag förlorat den med sen flytten till sthlm.
Men framförallt så fort jag vet att jag har lgh på måndag så kommer jag se till att börja plugga & jag längtar så mycket!
Innan kände jag att jag ville läsa helt på distans nu tvivlar jag litegrann kanske ska ta en av kurserna som kvällskurs & träffa lite nya människor vore nog bra. Men iaf komma igång med studierna så fort de bara går för de kommer kännas bra för mej, är bra för den lille & kommer resultera i mycket positivt på alla sätt och vis, sen är jag ju knappast en korkad brud heller då jag alltid klarat prov m.m. jättebra & är lättlärd & hyfsat smart ;)
Ne, nu står en vän till mej & lagar käk gulligt värre och dessutom är de min favoriträtt äggnudlar med sötsurköttfärssås smaskens kan jag lova, tur att man iaf har en vän & en kusin som bryr sej annars hade läget varit hopplöst.
Förresten blir Ikea imorgon, tjooho kommer nog gå och stöna som en flodhäst efter en stund men ska bli skoj ändå.
Grattis förresten min f.d. make till jobbet/jobben, hoppas du trivs bra.

Pussar & kramar
//Mamma Malin.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback