Besked på tisdag kväll......

Ja, på tisdagkväll får jag beskedet ang. den jättefina lgh jag var & kolla på igår. Håller verkligen tummarna, så nu är de bara att hoppas. Så fort jag vet om jag "fått den" så kommer jag lägga all vikt vid att få det fint där (är redan superfräscht å fint dock) & sen lägga allt krut på att studera! Lugn & ro för mej och bebisen.
Ja, så detta var de positiva eller iaf de som kan bli väldigt positivt som jag har att säga i övrigt är de fortfarande jobbigt som attan å på råga på allt så har jag nu också åkt på influensan......skit också :(
Så ligger som ett paket i soffan eller står på alla fyra i duschen å kräks mindre mysigt...men de går över!

Ne, vet inte vad jag ska hitta på svårt att göra så mycket när man inte är frisk utan de får bli de lugna helt enkelt.
Puss & Kram
//Malin & knodden som blir allt starkare & STARKARE!

Kommentarer
Postat av: Fiasson

Krya på dig lilla mamma ;)

Kramiz

2009-01-25 @ 18:06:03
Postat av: Anonym

Håller verkligen tummarna att du får lägenheten.

Krya på dig

Kram Kram Mor

2009-01-25 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback