En kommentar på bloggen....

tack för att du hoppas på att jag snart slutar kräkas dock är jag redan i vecka 14 & än är de inte över, haha....
Men de går bra ändå. Växer fort som attan också.....som jag innan skrev här i bloggen så hänger inte huvet med i samma hastighet som kroppen (magen) växer! Men allt löser sej de gör de alltid på något sätt :D
Ne, nu är de dax för att kolla vidare på desperate housewives de är så jäkla skoj både jag & maken skrattar högt, ja dom är helt galna så enkelt är de bara. Dock är Lynette störtskön på alla sätt & vis och Susan seriens egna dramaqueen, skön i sin klumpighet! Bree skulle jag bli galen på & Edie är bara FÖR sliskig..... Gabrielle bara FÖR mycket av allt!
Ne, Lynette & hennes make Tom rockar fett! ;)

Puss & Kram
// Henkans egna desperata hemmafru.....


Kommentarer
Postat av: Annica

Oj men då hoppas jag VERKLIGEN att de slutar nu!

Är i vecka 16 nu och magen växer så de KNAKAR! Vänta du bara, om du tycker den växer mycke nu så ska du se :D

Kan tipsa om en olja du kan smörja magen med, Weeleda havandeskapsolja. Luktar gott och säljs i hälsokost affärer och har sett den på icamaxi.

Lycka till! och klappa på magen

2009-01-08 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback