Fullt ös!

Minst sagt, har nu betalat in räkningar & väntar spänt på besked ang. lgh som jag håller tummarna för.
Har varit i kontakt med barnmorskan och ska dit den 17feb, fått reda på att min fd make följer med på ultraljudet 4feb. vilket känns bra framförallt för lillens skull. Sen ska jag på nåt möte en sjukgymnast håller den 24feb. ja de är fullt ös medvetslös! Om jag nu, vilket jag mer än hoppas på får lgh så kommer jag flytta in mer eller mindre omg. börja med att åka upp dit, skriva på papper, få nycklar och sen städa igenom stället ordentligt. Sen i helgen får jag hjälp av en kompis med att ta mej till ikea för att köpa de nödvändigaste & sen gäller de att packa upp & få ordning så fort som möjligt.
Beställa trådlöst bredband från telenor & ja, som sagt få ordning i lgh med alla grejer som ska dit & sättas upp.
Tänkte ringa syo nu & höra mej för när jag tidigast kan hoppa på och börja läsa...... :)
För övrigt sparkar knodden på bra nu & verkar må bra i magen, tur de för de är LÄTT de viktigaste just nu!
Ja, just de sen väntar jag samtal från min läkare i sthlm också han skulle höra av sej i eftermiddag.

Kan också besvara inlägget ang. djuren. Jo, hunden Chess kommer iaf så länge bo kvar i sthlm där han stortrivs. Katten hoppas jag kunna få ner i samband med ultraljudet då fd maken ändå åker ner, därför måste jag verkligen få nån som när ordning fort i lgh! Saknar dom jättemycket men vet att dom så länge jag ränner runt & försöker få ordning på tillvaron har de bra i sthlm hos exet. Ne, nu ska jag försöka komma i kontakt med syo & hoppas jag kan börja studera NU!
Puss & Kram
//Kvinnan som nu jobbar i 120....... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fd. make? Du menar att ni redan är skillda?

Jag som trodde på ett litet hopp om återförening. :(:(:(

2009-01-27 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback