Hjälp!

Ja, jag sitter och spanar in avsnitt efter avsnitt av serien hjälp är inne på mitten av andra säsongen nu & faktum är att de faktiskt är ganska kul......haha..... Ja, nu vill jag att de ska bli nästa vecka fort vill komma iväg & kolla på lgh och få ett positivt besked att jag kan flytta gärna NU, sen till Ikea på nåt höger eller vänster fan har inte ens nån som kan/tänker hjälpa mej med det får väl ta bussen & bära en möbel åt gången de skulle ju se ut haha.....
Köpa möbler, spjälsängen dom har ska tydligen ha extremt bra pris & vara väldigt bra så den ska införskaffas. Soffa, tv, soffbord, matgrupp, hallmöbel eller två, säng, dvd, ja hela rubbet egentligen & sen är jag totalt bankrutt & får krypa till socialen och be till självaste herren att jag får nån hjälp för annars är jag & knodden körda......
Dom på socialen är ju så " underbara " hänvisar till varandra, bollar fram & tillbaka som dårar, ingen vill hjälpa till & är uppkäftiga som fasiken. Tröttsamt är bara förnamnet, man ska ju gärna ha orken till att bråka & stöka runt som en galning annars får man ingen hjälp den orken borde dom ju om någon fatta att man inte har i denna situationen...
Ja, ledsamt värre men håller alla tummar för att jag nu ska få en lgh & så snabbt som möjligt få ordning där det är liksom steg nr 1 för att komma nånstans, sen plugga.....plugga & plugga...... för att sen skrika livet ur mej på förlossningen.....för att sen göra allt för att bli en så bra mamma som möjligt med eller utan stöd & hjälp.
Ja, ett intressant år minst sagt..... intressant å starten på detta året är mer mardröm än man kunnat drömma om.
Ne, dax att dyka ner i ikea katalogen & försöka lägga på ett tillgjort smile för allt kan ju alltid bli värre eller hur?!

Puss & Kram

//Hon som yrar runt på ikea med spjälsängen i högsta hugg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din man är skyldig att försörja dig ju.

2009-01-25 @ 01:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback