Jävla Magnus Betnér!

Ja, självklart just den filmen jag vill se går inte att hitta i nån av mina flyttlådor..... blir galen!
Jaja, bara att konstatera jag kommer inte hitta den give it up! Helt enkelt mer av dagens tanke fast nu också i dvd format : HJÄLP! Filippa: Ja, om du tror att du e Jesus Kristus så måste jag hålla med dej, å säga
- Jo, du Jesus Kristus, ja just de Jesus Kristus.... för de är bara psykologen som får säga till dej att du INTE är jesus kristus även fast jag ser att du inte är jesus kristus.....hängde ni med?, inte jag heller.......totalt hjärnsläpp!
Men de fina i kråksvängen är ju att iaf Örjan Lax får saker & ting gjorda, kanske skulle slå honom en pling?
För att inte tala om de kära paret som försöker piffa till sitt sexliv, men inte testat de mest uppenbara i ett sexliv....ja just de ha just sex med varann! Däremot piffa upp ett obefintiligt sexliv med mikrovågsugnar, fåniga masker, sova i soprummet ja, de är helt normalt & utbrista : De va en riktig höjdare med smurfröst de är helt basic.....eller?!
Ja, jag vet inte vad jag håller på med jag ynglar bara av mej massa meningslösa saker så istället för att fortsätta med de ska jag nu ta & göra en Örjan & de fina i de är att jag iaf får saker & ting gjorda! ;)

Inga pussar, inga kramar.......ingen kärlek nothing!
//Örjans älskarinna! ;) (och en ännu finare sak i kråksvängen jag uppdaterar ju här ofta ;););) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback