Magnus Betnér rädda mig!

Ska ge Magnus Betnérs dvd " Inget är heligt " en chans, snälla få mej att skratta!
Igår köpte jag miniserien med fantastiska Meryl Streep " Förintelsen " den ska tydligen vara extremt välgjord & bra ja, jag betvivlar inte detta då Meryl Streep är en av mina absoluta favoriter. I mamma mia var hon guld!
Suttit & kollat runt i Ikea katalogen men la ifrån mej den ganska snabbt blir bara förvirrad & situationen blir bara kaos.
Ne, skratta en stund vore inte fel. Sen får de gärna bli nästa vecka så fort som möjligt vill bara iväg & få bekräftat att jag har tak över huvet......mitt place där de bara är att gå om de inte passar vilket kommer gälla alla. Där ingen sätter sej på mej utan att få en stekpanna i huvet! Ja, sen höra av mej till komvux igen för jag ska börja plugga & de nu så fort de bara går, men först Magnus " the one and only " Betnér make my day!

Dagens låt: Pink - So what
Dagens storkok: Kyckling med mango chutney.....mmm.....
Dagens ord: Och?
Dagens positiva: Bebisen, bebisen & bebisen.....
Dagens skräp: Att åla runt på alla fyra i duschen, få upp frukosten & sen konstatera de var bara början.....
Dagens program: Ellen, Ellens show......ska bli lesbisk!
Dagens samtal: " Censur "
Dagens hjälte: Knodden, bebisen, lillen, alien.....kärt barn har många namn.....
Dagens måste: Folsyra & järn till knodden & handla.....
Dagens no way: Gå ut, blää....de regnar JÄMT i borås & jag hatar de!
Dagens mail: Från syo komvux, yes ja ska börja plugga nu är de bara att söka till Borås (hade precis kommit in i sthlm, ja underbart är bara förnamnet skulle börjat 26jan!)
Dagens snyft: Liggandes i superbitch tröja i soffan & konstatera att jag är ensam, blä så ensam.....
Dagens tråkigaste: Detta, va fasiken håller jag på med? Snacka om brist på annat att göra! :S
Morgonen/förmiddagens känsla i magen: Ungen tar redan sambalektioner!


Puss på er alla yngel därute!
// Magnus Betnérs fan NO1 bärandes på fan NO2 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback