Nellas promenad i snön......

Ja, igår kväll fick Nella sin första (vad vi vet) promenad i sele ute i snön. Chess var också med såklart & tyckte det var väldigt spännande :)  Den lilla promenaden gick bra men hon verkade lättad över att sen efteråt komma in i värmen igen & vara i tryggt "förvar". Lite bilder från denna promenaden.......


Först kolla trappen & lukta runt litegrann......Jag i sveriges snyggaste outfit haha..

Nella kopplad & redo för en promenad i snön.......

Nella värmer sej & vilar litegrann i min famn medans Chester luffsar vidare...

Promenerar runt.......
Å sen sist men inte MINST en bild som maken tog på mej igår kväll när jag var hungrig (som vanligt) haha.......

Ja, växer över magen de gör man ju & inte minst över brösten syns dåligt på denna bilden.....men idag var jag faktiskt iväg & köpte tre nya bh:ar i flera storlekar större än jag innan behövde! :)
Dock känns de lite på tiden att snart investera i några sköna å snygga "mamma" byxor då mina jeans inte längre alls går att knäppa utan jag har löst de tillfälligt med hårsnoddar som håller ihop litegrann.
Sen några lite längre linnen vore också bra i en storlek större än jag brukar ha för nu blottas magen i vått & torrt vilket linne jag än sätter på mig hihi......en sak är säker huvet hänger inte längre med i samma hastighet som kroppen ändras.
Känner mej dock nöjd & glad över de faktum att jag 1. Har större & väldigt fasta schyssta bröst 2. Magen, ja den ger lite pondus 3. I övrigt ser jag ut precis som vanligt liten & nätt som en snurresprätt! :D
Kräkningarna har inte upphört än men som den optimist jag är ser jag ljuset i tunneln & har övertygad mej själv om att snart, alldeles snart kommer den biten bli mycket bättre bara att bita i de sura äpplet eller snarare harkla upp de & trampa vidare tills dess. Första rörelserna har jag nu också känt & sett. Skitspännande går inte att jämföra med någonting annat det är en helt otrolig känsla min make tror att jag om någon månad kommer utstråla ordet : Lejonnina!
Var iväg på sjukan förr förra söndagen ännu en jäkla urinvägsinfektion men pencillinen hjälpte inte så jag var tillbaka på sjukan igen i måndags dock var jag då väldigt orolig över den lilla krabaten där nere då jag även hade väldigt ont nere i magen men de gjorde ett ultraljud å där såg vi att allt var som de skulle med den lille, pust vilken tur & lättnad.
Otroligt att man kan vara så fäst vid nån som inte ens är född, älskar verkligen den lille spratteljönsen.....
På ultraljudet såg vi en liten fot som sparka haha.....han tränar MMA där inne, toppen! :D
Ne, nu ska jag bege mej in på tradera & för skoj skull kolla in utbudet där :)
Ja, just de kan ju "roa" er med att berätta om alla dessa trosor som nu spruckit när jag fått på mej dem haha.....när jag väl fått upp dem dit dom ska säger de " skraaaatch " å sen har jag ett oönskat hål i dem.....ne större trosor nästa inköp!

Puss & Kram
//Troslösa morsan.......

Kommentarer
Postat av: Annica

Slutade inte kräka förrän i vecka 14..

Hoppas du slutar tidigare

2009-01-08 @ 05:55:03
Postat av: Anti

Det var ingen större mage du har hittills. Men om några månader så kanske du går från Asterix till Obelix!! :)

2009-01-09 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback