Ojojoj, idag är de nervöst.....

Ja, idag är de jäkligt nervöst. Idag får jag reda på hur de kommer gå med lgh om jag får den eller inte. Jag kan inte hålla tummarna mer än jag gör å vill bara veta hoppas verkligen att de går vägen annars kommer de kännas som att börja på noll igen & tro mej de finns de INGEN som helst ork för just nu. Så jag sitter som på nålar & jäser som en deg!

Kan förresten oxå tillägga precis som exet gjort bland kommentarerna att anledningen till att vi går isär inte har med att någon av oss varit otrogen, de har ingenting med otrohet alls att göra dock delar jag inte åsikten att otrohet skulle vara nåt " inte så farligt " som jag tycker mitt ex målar upp de som. Visst finns andra saker som också är genomvidriga men de gör inte otrohet mindre förjävligt & fel. T.ex. att nån av parterna åker på en svår sjukdom de kan ingen hjälpa & då har man inte svikit varann på nåt sätt, där tycker jag otrohet är mycket värre relationsmässigt än en sjukdom. Dock kan en sjukdom självklart förstöra mycket i en relation & gör de det är ju de sorgligt & beklagligt men skillnaden tycker jag är stor. Vill inte svartmåla någon eller någons åsikt dock måste jag erkänna att de känns lite skrämmande att nån man varit ihop med så pass länge verkar bagatellisera en sådan vidrig sak, men alla har rätt till en åsikt.

Bebisen verkar må bra i magen iaf & rör sej en hel del nu å de känns går inte riktigt att missa längre!
Magen växer i extrem fart, haha.....på kvällen ser jag ut som en liten flodhäst! :D
Måste förresten köpa en kamera, den extrema kameran jag köpte har exet kvar & vill inte diskutera det dock måste jag ha en bra kamera för har ingen som förevigar vad som händer vilket är extremt tråkigt...
Ne, nu får de vara nog ska ta en promenad & sen invänta samtalet ang. lgh håll för guds skull tummarna!
Puss & Kram
//Stressad & nervös tös......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback