Pust......

Allt för lite sömn & svårt att behålla maten..... Känner mej lite klen, ska dock försöka gå ut en liten stund så jag får lite frisk luft ingenting blir bättre av att bara ligga. Har inte så mycket att skriva om, imorgon får jag beskedet ang. lgh....spännande, efter imorgon vet jag lite mer bara de är positivt besked annars blir de tungt! :(
Ehh, dax att ta en promenad & försöka rensa skallen litegrann varit mycket ångest nästintill panikångest igår kväll/natt.
Puss & Kram
//Den mänskliga vaggan......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat så allt är som det ska med dig?

2009-01-26 @ 14:15:55
Postat av: Maria

Hej! Har läst din blogg ett tag nu, du verkar ha det tufft just nu så vill bara säga kämpa på, tror att du kommer att klara detta galant du verkar vara en tuff tjej =) Men undrar om du fortfarande bor kvar i stockholm? och om lägenheten du sökt ligger där? Jag undrar även vad som har hänt med vovven och katten? det var ett tag sedan du skrev om dem... Lycka till med allt! Mvh. Maria

2009-01-26 @ 18:02:35
Postat av: Lisa

Har han varit otrogen mot dig? :(

2009-01-27 @ 10:02:32
Postat av: Exet

Nä Lisa det skulle aldrig falla honom in.....!!!

Hoppas du själv sluppit en så kass erfarenhet?!

Det kan ju faktiskt finnas grejer utom just otrohet som gör att relationer inte funkar. Sen finns det för övrigt värre saker i stort ens partner skulle kunna göra än att vara just otrogen. Jag är ingen förespråkare för otrohet i sak men tycker väl att seriemord, pedofili eller andra mer extrema uttryck av mental störning kan vara något som skulle vara än mer beklämmande att upptäcka att ens partner ägnar sig åt. Eller i värsta fall drabbas av någon dödlig sjukdom med ett eventuellt snabbt utvecklat förlopp. I relation till "riktiga" problem står sig nog otrohet som en relativt obetydlig fadäs om än dock ej acceptabel.

2009-01-27 @ 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback