Sett en helt bisarr film ikväll.....

Ja, de va bland de mest bisarra,sjuka,galna och totalt sinnessjuka film jag någonsin sett, det är enda sättet jag kan sumera den som! Den heter Teeth och kom ut 2007. Rollprestationerna var inget vidare heller men själva handlingen var bland de mest bisarra du kan tänka dej! I filmen så skratta jag flera gånger, äcklades andra gånger & satt som stum vid vissa scener. Trots att den är usel rekommenderar jag den ändå för den var en upplevelse ojojoj, helt crazy! :S

Den heter alltså Teeth och här kommer lite mer fakta:

Originaltitel: Teeth
Regissör: Mitchell Lichtenstein
Utgivningsår: 2007
Längd: 88 min
Manus: Mitchell Lichtenstein
Genre: Komedi, Skräck
Produktionsland: USA
Skådespelare
Hale Appleman, Julia Garro, Josh Pais, Trent Moore, Ricky Cavazos, John Hensley, Jess Weixler
Handling:
En gymnasietjej som heter Dawn lider av ett syndrom som kallas vagina dentata, en mytisk sjukdom som orsakar
en sorts "tänder" i vaginan på kvinnan. Det är något som Dawn vänder till sin fördel när hon stöter på våldsamma män.

Hahahahaha.......ha en mysig filmkväll!
Puss & Kram
//Kvinnan med endast tänder i munnen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback