Sömn.......

Ja, sömnen går inget vidare..... :( Pust & suck....... Vet inte om knodden försöker vänja mej vid " bli väckt av skrik på natten X antal ggr " men nånting gör iaf att jag vaknar flera ggr på nätterna, måste upp å äta nånting efter jag sovit några usla timmar & sen inte kan sova bort morgonen alls. Men men kanske bra att jag vänjer mej vid att springa uppe dag som natt för fullt ös kommer det ju snart att bli både dag & nattetid. Lilla knodden växer & de känns i magen kan jag lova!
4feb. är de ultraljud & om blivande pappan följer med återstår fortfarande att se...

Ne, dax att dra täcket över huvet och iaf vila en liten stund till. Lägga händerna på magen & drömma nåt harmoniskt......

Puss & Kram
// 2 till priset av 1.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback