9 Juli......

Är det magiska datumet som dom satt. Dock har både jag å de jag mött i vården haft på känn att hon ska komma tidigare. Skönt är de självklart att hon legat kvar så pass här länge för nu är de ju ingen " ko på isen " om hon kommer alls. Vecka 39 på fredag! Idag är de barnmorskebesök å denna gången slipper jag gå ensam, de känns SKÖNT!
Hade väldigt ont i natt så känner mej inte direkt pigg, sen svårt att resa mej ur sängen i morse de bara knakar å höfterna, ryggen ajajaj......lilla tösen har nu blivit stor å de är dags för mej att bli en (som jag så snyggt säger) " Arla mjölk ko " istället för en levs levande " Mamma scan köttbulle "....... Sen ska jag även upp till förlossningen idag för att se om min kropp " jobbar framåt " med allt de onda jag har eller om allt bara är som " låst " då blir jag GALEN! :(
Lilltösen e morgontrött idag ingen spark spark till frukost, konstigt....... tror jag ska ta en isglass eller två de brukar sätta fart på henne, sen min ÄLSKADE lilla pärla till dotter du ligger SÅÅÅ fint fixerad med ditt lilla huvud nu MEN du ska inte ut genom mitt revben, sorry! Jag vet att vägen kanske inte är den trevligaste (de tyckte nog inte jag heller) men BLUNDA de kommer gå fort! Så ge upp dina "brutala" försök med att knäcka mammas revben är du snäll! :)

Puss & Kram
//Mamma Malin & Lilltösen.........

Kommentarer
Postat av: tomte73

va go du e som skriver så gulligt om din sprattelmaja i magen. hoppas de går bra tills de e dax o även därefter..

2009-06-23 @ 11:11:04
Postat av: Jenny

Hej.. Jag har hört att om man masserar sina bröst/bröstvårtor så kan de sätta igång de hela :D Hoppas hon kommer snart...

2009-06-23 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback