Fullt ös idag....iaf....

med tanke på hur ont jag har :( Har handlat,diskat,lagat mat & diskat igen :) Känns bra. Städat litegrann i köket också vilket känns skönt. De värker jättemycket långt ner i ryggen riktigt bränner å bränner gör det även nere i ljumskarna å trycket från bebisens vikt har ju helt lagt sej annorlunda de trycker väldigt myckt neråt nu. Men nu är hon hyfsat stor också skulle gissa på att hon ökat till ca 2550gram nu, de e bra de :D Hon rör sej fortfarande jättemycket i magen vrider sej från sida till sida, sparkar ut en fot här å där ibland, å dom små händerna trycker ibland på riktigt bra så att magen ser riktigt komisk ut. Ja, snart eller snarare när som helst är min lilla älskling här hos mej, ingen kommer vara lyckligare än jag!
Ska bli så underbart att få se henne,pussa på henne,amma henne ja allt.....de kommer bli sååå bra :D

Ska hoppa in i duschen lite senare, fräscha till mej riktigt ordentligt känns extra skönt att göra det när man e gravid de får en att må extra bra. Sen efter de blir de till att ge katten mat, har förresten klippt Nellas klor & rensat hennes öron ordentligt idag de var väl sisådär populärt men nu efteråt verkar hon mycket nöjd :)
Sen till stora dubbelsängen som jag & Nella delar på, å läsa brukar läsa flera timmar varje kväll numera.
De är avkopplande, lärorikt, mysigt & behagligt helt enkelt nåt som får mej att må bra.

Borde försöka framkalla lite bilder också men har egentligen inte råd :( Får se hur jag gör med den biten.
Ne, nu ska jag & Lillan se om de finns några roliga inne på msn som har lust att snacka.
Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som går in i vecka 38 imorgon(fredag) å när som helst kommer hon ÄNTLIGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback