Hämtat barnvagnen idag! :D

Jajamensan, idag hämtades barnvagnen & jag rulla den hem så jag fick lite träning också ;)
Kändes dock mäkta overkligt, otroligt, nervöst & fantastiskt å jag kände mej lite förvirrad också haha....jaja de kanske inte är så konstigt de är ju så nära det kan bli nu liksom :S :D
Sen satt jag i vad som kändes i en evighet och försökte nå min socialsekreterare som krånglat till de SÅKLART allt på en gång! Tror dock att jag fick de att lösa sej hyfsat men ekonomiskt är de KRIS ständigt hopplöst jobbigt, allt hade kunnat vara såååå annorlunda å jag lider för att det inte är så, de viktigaste är att inte lillflickan ska behöva lida av de dock.
Sen var jag tvungen att handla lite & där rök de sista kronorna mer eller mindre ur min spargris som en gång var mätt & glad nu är den en sorglig syn :( Blää, blää & åter BLÄÄÄÄÄ........ :´(

Jaja barnvagnen e toppen iaf :D Här kommer en ganska dålig bild på den tyvärr men ändå en bild :) Enjoy!


Den har fått jättebra kritik av " Råd och Rön " å kändes som sagt jättebra att köra, enkel men stabil.

Puss & Kram
//Mamma Malin som går minst sagt i väntans tider.....kom nu älskade lilla Gabriella!!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin vagn. Förstår att det känns konstigt, men snart ligger lillan i den och du är en stolt mamma o ja en stolt mormor.

Kram Mor

2009-06-26 @ 04:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback