Im moving on......

ja ett jäkla tjat om denna låten men jag fullkomligt älskar den & den spelas här OFTA, texten är precis vad jag skulle vilja säga er alla! Im moving on och särskilt somliga jag går vidare & allt går bra å kommer bli bäst! :D
Nothing will break me down..... så är de serru!

E klar med all tvätt & har bytt sängkläder luktar gott i hela lägenheten, mums!
Sen käka jag & sen däcka jag av en liten stund & de va SKÖNT.....sov inte så mycket men halvsov litegrann å de behövdes var helt slutkörd både i kropp & själ.

Idag har ett konstigt " symtom " tillkommit nämligen rejäla sammandragningar/förvärkar som håller i sej länge & samtidigt får jag kramp i vaderna! Ja, de kan låta lite komiskt & ser nog ganska desperat ut när jag flyger runt på ett ben i lägenheten men jävlar va ont de gör! Ne, nu lilla tös får du allt se till att komma din mamma mister inte bara ryggen, revbenen & bäckenet utan nu känns de som mina vader är påväg att " kasta in handduken " å dom vill jag GÄRNA ha kvar serru damen......Åååå vill ha dig här i min famn, just nu sover du fast inte så djupt för ibland gör du små små rörelser.....
Kanske drömmer du nåt sött? Om en stund (om du följer din vanliga dygnsrytm) vaknar du å är helvild några timmar :)
Älskar dej mitt hjärta!

Puss & Kram
//Mamma Malin & gabriella i drömmarnas land......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback