Jävla sorglig dag :(

Lyckades somna om en stund inatt, TUR DE! När jag vakna så är de första jag ser på nätet att de stämmer & inte är nån idiot som har tagit " fel " som man kunde hoppas. Michael är död, känns så jävla bittert!
Bara 50år, visst levde han ett liv som inte är av denna världen men ändå så grymt oväntat & vad man än tycker om honom så är han musikmässigt ett geni & kommer alltid vara. Just nu spelas " Dirty Diana " stenhögt här, en av mina absoluta favoriter. Känns bittert,  förjävligt & så sorgligt det är en av de få stora stjärnorna som verkligen påverkat mej & som jag lyssnat på (som min mamma säger bland kommentarerna) sen jag var riktigt liten. Jag & min storebror å lillebror brukade få pappa att spela in alla musikvideos och sen stod vi & " träna " in alla Michaels moves haha helt galet var de.....å de va från när jag var 2-3år gammal & knappt hajjade själv vad jag gjorde haha... Sen skulle vi ju SJÄLVKLART ha en publik till detta efter en stund & vem fick då sitta snällt i soffan å kolla in sina tre galna barn super fokuserade ja just de, MAMMA såklart......hahaha......jag tror hon tyckte de va ganska härligt när jag gick över till att sjunga istället för tro mej dansa har aldrig varit min grej eller mina bröders dock lärde sej min storebror en hel del schyssta " Michael moves " som såg riktigt bra ut! :D Min dröm när jag var 8år var att jag & min storebror skulle vara med i " Lilla sikta mot stjärnorna " tillsammans med Michael Jacksons & Janet Jacksons låt " Scream " min bror var dock lite för blyg för detta å tur var nog de hahaha :D Sen på senare tid har ju drömmen varit att gå på en av hans konserter som nu ÄNTLIGEN efter drygt 10år skulle bli av, men de kommer ju nu aldrig att ske :(  Ja, här är de hjärtesorg idag helt klart. En av de största legenderna inom musik & dans har lämnat oss alltför tidigt & de är minst sagt förjävligt.

Michael Jacksons skiva " Thriller " är den mest sålda skivan i världen någonsin fortfarande! De säger en hel del!
R.I.P. Michael Joseph Jackson 1958 - 2009



Kommer alltid leva kvar i mitt minne & spelas här hos mig.......................

I övrigt så ska jag nu käka lite frukost, sen iväg till kypesjön & bada, bada, bada & sola litegrann men mest ligga i vattnet som en flodhäst för värmen e GRYM! Kanske kommer även min lillebror ner en sväng jag hoppas de för han säger inte nej till ett långdopp i vattnet :D Sen följer Matti också med såklart superkul, blir till att spela kort, yatzy & lösa korsord tillsammans. Bada, snacka skit & bara softa å njuta av den lilla biten av sommaren som är kvar till att bada/sola för när som helst kommer min älskade lilla dotter å då blir hon ju mitt allt i sommar såklart! :D Men mycket promenader med barnvagnen kommer de bli, härligt :) Idag går vi in i vecka 39! Grattis min älskade, sååå efterlängtade dotter :)
Puss & Kram
//Mamma Malin som längtar efter förlossningen å att äntligen få se den lilla sötnosen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback