Lägenheten luktar mumma & är skinande ren.....

Jajamensan för här har de städats en bra stund. Dammats överallt, dammsugits & skurats riktigt ordentligt delvis för att jag vill att de ska vara riktigt fint när tösen kommer, skönt att ha allt i hyfsad ordning sen också för att förhoppningsvis " sätta igång " allting. Ja, bluff å båg tycker många men just nu är de värt att testa allt bara hon kommer! :)
Bränner mycket i ljumskarna å har gjort sista dagarna även bak i ryggslutet, tyngden känns tung neråt & mina jäkla vader vill bara krampa hela tiden.....blir tokig! Men som jag innan skrivit nu är de verkligen slutspurten så bara att hålla humöret uppe & när som helst är de dax! Tjoooho vad jag längtar......längtar efter att få åka upp & veta att nu är de dax, sista gången man lämnar lägenheten som gravid.....för att sen komma åter några dagar senare med en liten Gabriella i famnen! Längtar efter att bli inskriven på förlossningen & veta att nu jäklar är de dax, nu gäller de! :D
Att veta att de handlar om timmar inte månader innan hon äntligen kommer........

Mm......jag är en mycket ivrig blivande mamma....jag längtar nåt så fruktansvärt! :)
Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som leker rövare i magen min ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback