Länkar.....

Ja, jag har fått en förfrågan från min ex.makes dotter Linnea om jag kunde skriva ut hennes bloggadress här då hon gärna ser att de blir mer besökare på hennes blogg. Jag har själv inte varit inne på hennes blogg än men får väl ta och kolla den sen. Men här är iaf adressen så känner nån sej nyfiken så är de bara att klicka in på : http://www.smurffia.blogg.se/

Nu ska jag strax käka sen iväg till barnmorskan & apoteket. Vädret ser ut att vara toppen även idag, men igår var de olidligt varmt i lgh & de är ALLT annat än skönt när man e höggravid å redan varmare än man brukar. Vecka 36 på fredag, nu känns de som tiden går extremt långsamt kanske för att jag känner mej lite nere & mitt mående går väldigt upp å ner just nu. Finns för lite stöd runt omkring mej nu trots att Matti, mamma, pappa ja dom som kan ge mej nåt stöd verkligen försöker. Så just nu känns de tungt. Men men efter regn kommer solsken å snart ska ju ut å vandra i solskenet! Puss & Kram
//Mamma Malin & tösen som är totalt galen ja Gabriella såklart haha :)

Kommentarer
Postat av: Erika

HaHa goo linnea ^^

Postat av: ida,linneas kompis :)

Hejhej!! : skulle du kunna länka åy mej? för min statestik e max 11 o de har hänt än gång :'(

Snälla malin!! o hoppas att bäbisen(de va bara en va??) blir gullig!(vilket den nog blir)

Aja men länka iallafall!(SNÄLLA)

2009-06-04 @ 08:14:58
URL: http://idisssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback