Min "barndomsgud" har avlidit.... :´(

Ja, jag sitter inne på bbc hemsida efter att ha fått veta av min lillebror att " The king of pop " har dött :(
Dvs min stora barndomsidol som redan när jag var runt 2år fick mej att ÄLSKA musik, nämligen Michael Jackson.
Han blev inte mer än 50år, mycket sorgligt och stämningen här i lgh är nu mycket ledsam......

Jag vakna för en kort stund sedan av värk & nästintill värmeslag så kasta på mej dojjorna å gick ut lite utanför huset i nattlinne haha.....snygg syn! :) Men de svalka inte så mycket, de är ju fortfarande varmt ute! :S
Min gravida kropp KOKAR snart över! Ne, om några timmar blir de upp till sjön & bada, bada & bada.......plask!

Puss & Kram
//Mamma Malin & Gabriella som kokar kanske kommer hon ut som en kräfta?! :S

R.I.P. Michael Joseph Jackson 1958 - 2009





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja detta känns riktigt sorgligt och konstigt. MJ var verkligen din Idol. Du sjöng, härmade, lyssnade ständigt på honom. Du/Vi har många fina minnen av honom.

Kram Mor

2009-06-26 @ 04:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback